- co miesiąc przekazujemy mieszkańcom miesięczne zaświadczenia o wysokości zaliczek (za pomocą poczty elektronicznej) z informacją, jaka jest ich wartość oraz czy mieszkaniec posiada nadpłatę lub niedopłatę na swoim indywidualnym rachunku,
- księgowość prowadzimy w siedzibie firmy, przez co mamy bieżący dostęp do informacji finansowych wspólnoty,
- roczne sprawozdania finansowe są jasne i czytelne. Nie ma w nich ukrytych czy "innych" kosztów,
- odbieramy każdy telefon (ewentualnie oddzwaniamy) i odpowiadamy na każde inne zgłoszenie - listowne lub wysłane drogą elektroniczną,
- nie zamykamy się przed klientami. Przez cały okres pandemii wykonywaliśmy swoje obowiązki (oczywiście zgodnie z obowiązującymi przepisami), ponieważ zdajemy sobie sprawę, że nasza praca polega na pomocy innym ludziom,
- realizujemy wszystkie podjęte przez mieszkańców uchwały w możliwie najkrótszym czasie.
ZARZĄDZANIE (ADMINISTROWANIE) WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI
Do głównych zadań naszego zespołu w temacie zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi należy między innymi:
- protokolarne przejęcie dokumentacji od dewelopera lub poprzedniego zarządcy (w drugim przypadku zajmujemy się organizacją całego procesu zmiany administratora)
- organizacja zebrań wspólnoty;
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku (książki obiektu budowlanego, dokumentacji eksploatacyjnej itp.);
- reprezentowanie wspólnoty przed urzędami, organami państwowymi i osobami fizycznymi;
- zawieranie, negocjowanie warunków umów z firmami świadczącymi usługi dla wspólnoty;
- organizacja remontów, renowacji, wymian instalacji w budynkach oraz jednoczesne wyszukiwanie najkorzystniejszych form ich finansowania lub uzyskiwania dotacji;
- prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych;
- monitorowanie terminów płatności;
- obsługa zobowiązań i płatności;
- naliczanie kwot zaliczek eksploatacyjnych oraz zaliczek na fundusz remontowy;
- rozliczanie wpłat za media;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- wystawianie dłużnikom upomnień i wezwań do zapłaty,
oraz wiele innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wspólnoty.
Skontaktuj się z nami:
tel. +48 663 992 392
e-mail: zarzadca@revodom.pl
Adres korespondencyjny:
46-060 Prószków ul. Rynek 34/1
NIP: 9910526821
REGON: 383024529
KRS: 0000780515
Numer rachunku:
76 2530 0008 2011 1054 4912 0001
O firmie:
Śledź nas w social media: