CO NAS WYRÓZNIA OD INNYCH ZARZĄDCÓW
 

- co miesiąc przekazujemy mieszkańcom miesięczne zaświadczenia o wysokości zaliczek (za pomocą poczty elektronicznej) z informacją, jaka jest ich wartość oraz czy mieszkaniec posiada nadpłatę lub niedopłatę na swoim indywidualnym rachunku,

 

- księgowość prowadzimy w siedzibie firmy, przez co mamy bieżący dostęp do informacji finansowych wspólnoty,

 

- roczne sprawozdania finansowe są jasne i czytelne. Nie ma w nich ukrytych czy "innych" kosztów,

 

- odbieramy każdy telefon (ewentualnie oddzwaniamy) i odpowiadamy na każde inne zgłoszenie - listowne lub wysłane drogą elektroniczną,

 

- nie zamykamy się przed klientami. Przez cały okres pandemii wykonywaliśmy swoje obowiązki (oczywiście zgodnie z obowiązującymi przepisami), ponieważ zdajemy sobie sprawę, że nasza praca polega na pomocy innym ludziom,

 

- realizujemy wszystkie podjęte przez mieszkańców uchwały w możliwie najkrótszym czasie.

Porozmawiajmy o zarządzaniu

+48 663 992 392

Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządca wspólnot mieszkaniowych
Revodom

Panel mieszkańca

Napisz do nas

zarzadca@revodom.pl

ZARZĄDZANIE (ADMINISTROWANIE) WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI

 

 

Do głównych zadań naszego zespołu w temacie zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi należy między innymi:

 

-  protokolarne przejęcie dokumentacji od  dewelopera lub poprzedniego zarządcy (w drugim przypadku zajmujemy się organizacją całego procesu zmiany administratora)

- organizacja zebrań wspólnoty;

- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku (książki obiektu budowlanego, dokumentacji eksploatacyjnej itp.);

- reprezentowanie wspólnoty przed urzędami, organami państwowymi i osobami fizycznymi;

- zawieranie, negocjowanie warunków umów z firmami świadczącymi usługi dla wspólnoty;

- organizacja remontów, renowacji, wymian instalacji w budynkach oraz jednoczesne wyszukiwanie najkorzystniejszych form ich finansowania lub uzyskiwania dotacji;

- prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych;

- monitorowanie terminów płatności;

- obsługa zobowiązań i płatności;

- naliczanie kwot zaliczek eksploatacyjnych oraz zaliczek na fundusz remontowy;

- rozliczanie wpłat za media;

- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;

- wystawianie dłużnikom upomnień i wezwań do zapłaty,

 

oraz wiele innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wspólnoty.

Skontaktuj się z nami:

 

tel. +48 663 992 392

e-mail: zarzadca@revodom.pl

 

Adres korespondencyjny:

46-060 Prószków ul. Rynek 34/1

 

NIP: 9910526821

REGON: 383024529

KRS: 0000780515

 

Numer rachunku: 

76 2530 0008 2011 1054 4912 0001

 

 

O firmie:

Wspólnoty mieszkaniowe

Śledź nas w social media: