Zmiana zarządcy jest czynnością niewymagającą dużego zaangażowania ze strony mieszkańców.  W tym celu należy wykonać następujące czynności:

 

1. Podjąć decyzję o zmianie zarządcy wraz z częścią mieszkańców.
 
2.Skontaktować  się   z   naszą   firmą.   Ustalamy   szczegóły   nowej   współpracy,   przygotujemy   uchwałę i przekazujemy ją mieszkańcom zainteresowanym zmianą zarządcy do podpisu.
 
3. Po uzyskaniu podpisów od ponad połowy właścicieli wspólnoty (licząc po udziałach), przekazać uchwałę nam. 
 
Resztę czynności wykonujemy już sami.

JAK ZMIENIC ZARZĄDCĘ (ADMINISTRATORA) WE WSPÓLNOCIE MIESZKANIOWEJ?

Porozmawiajmy o zarządzaniu

+48 663 992 392

Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządca wspólnot mieszkaniowych
Revodom

Panel mieszkańca

Napisz do nas

zarzadca@revodom.pl

Skontaktuj się z nami:

 

tel. +48 663 992 392

e-mail: zarzadca@revodom.pl

 

Adres korespondencyjny:

46-060 Prószków ul. Rynek 34/1

 

NIP: 9910526821

REGON: 383024529

KRS: 0000780515

 

Numer rachunku: 

76 2530 0008 2011 1054 4912 0001

 

 

O firmie:

Wspólnoty mieszkaniowe

Śledź nas w social media: